اساطیر شاهنامه

 ویژگی های اسا طیری قهرمانان شاهنامه و مقایسه ی آن با اساطیر یونان در وبلاگ :


اساطیر شاهنامه

نظرات 3 + ارسال نظر
صحرا زاد(حسین قاسمی فرد) یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ق.ظ http://ghasemifard.blogfa.com/

درود دست مریزاد مانده نباشید استفاده کردم بدرود.

احمدیان سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
هزار وعده خوبان یکی وفا نکرد.

سلام
بسیار پوزش می خواهم.
در سفر بودم و یک ساعتی هست به تهران برگشتم و همین دیروز یاد بد قولی خود افتادم.
اگر به وبلاگ انجمن شاهنامه خوانی که به خود و دوستان قول داده ام هفته ای یک داستان را با هم بخوانیم آنجا هم خجالت زده دوستان هستم.

مقاله را در آدرس زیر دریافت کنید. لطفا پس از دریافت بفرمایید تا از آنجا حذف شود. در ضمن بنا به درخواست دکتر اکبری مفاخر تنها می توانید چکیده آن را منتشر کنید.

http://s4.picofile.com/file/8100937550/Tukhm_e_Kur.pdf.html

مهدی فر زه سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://jametajali.blogfa.com/

سلام.

خیلی خوشحال شدم که سر زدید سعی می کنم وبلاگم را رادیو تلویزیونی کنم. چون مردم به صدا در وهله ی اول ؛ و در ثانی ؛ به فیلم و تصویر بیشتر علاقه مند هستند.
فعلن در صددم که یاد بگیرم که کلیپ فیلم را بی صدا کنم و بعد صدایی را که متناسب با آن کلیپ باشد روی آن بگذارم. فعلن دارم تلاش می کنم تا ببینم چه پیش آید.
در ویدیو کلیپ هایم دو تا کلیپ به اسم "دزفول" دارم که دوست دارم ملاحظه فرمایید.

موفق و سلامت باشید.

سلام
یکی از مشکلات فیلم در اینترنت سرعت پایین آن است که در نظر داشته باشید.
حتما می روم و می بینم و گوش می کنم.
بسیار سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد