نکو داشت دکتر کزازی

http://hiht.ir/default.aspx?tabid=63&ArticleId=121

خانه اندیشمندان علوم انسانی افتخار دارد ، مراسم گرامیداشت استاد ارجمند جناب آقای دکتر میر جلال الدین کزازی یکی از مفاخر ادب پارسی را به پاس یک عمر تلاش در این عرصه برگزار نماید.

 

زمان

برنامه ها

17/30

قرآن و سرود ملی

17/40

خیرمقدم توسط جناب آقای دکتر نیکحواه (دبیرخانه ادبیات خانه اندیشمندان)

17/50

سخنرانی جناب آقای دکتر عباس وفایی(رییس دانشکده ادبیات علامه طباطبایی)

18

پخش کلیپ دکتر کزازی

18/15

سخنرانی جناب آقای دکتر احمد احمدی(رییس سازمان سمت)

18/30

سخنرانی جناب آقای دکتر مهدی محقق(رییس انجمن ترویج زبان وادب پارسی)

18/45

رونمایی از کتاب نفیس شاهنامه به خط استاد عماد الکتاب

18/50

سخنرانی جناب آقای دکتر کوروش صفوی

19

سخنرانی سرکار خانم دکتر مباشری

19/10

مراسم ویژه تقدیر و اهدای الواح به دکتر کزازی

19/30

سخنرانی جناب آقای دکتر کزازی

19/50

اجرای گروه ارکستر میراث و شاهنامه خوانی استاد صادقی

20/30

اختتام برنامه

نظرات 1 + ارسال نظر
نیره سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://bahareman.blogsky.com/

من فقط دلم می سوزه که نمی تونم شرکت کنم!!!

من هم نزدیک چهار ساعت در ترافیک بودم تا به نیم ساعت آخرش رسیدم
جای همه دوستان خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد