کارگاه‌ آموزش نقالی «مرشد ترابی»

به همت کانون نمایش‌های آیینی و سنتی مرکز هنرهای نمایشی اتفاق افتاد
اعلام فراخوان برگزاری کارگاه‌ آموزش نقالی «مرشد ترابی»

قانون- کانون نمایش‌های آیینی و سنتی دومین دوره کارگاهی آموزش نقالی را با بهره‌گیری از تجربیات «مرشد ولی‌الله ترابی» و مدیریت علمی «دکتر داوود فتحعلی‌بیگی» و «دکتر ناصر بخت‌بخش» برگزار می‌کند.
به گزارش قانون، دومین دوره کارگاهی آموزش نقالی توسط کانون نمایش‌های آیینی و سنتی و با توجه به اهداف مندرج در آئین‌نامه کانون در راستای حفظ، احیاء و گسترش هنر نقالی و آموزش این هنر سنتی با توجه به روش سینه‌به‌سینه و استاد و شاگردی و همچنین پ‍‍ژوهش‌های آکادمیک انجام‌شده در این زمینه در 30 جلسه و با بهره‌گیری از تجربیات «مرشد ولی‌الله ترابی» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از 27 آذرماه تا 17 دی ماه سال جاری در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 با مراجعه به دفتر کانون واقع در تهران، خیابان ویلا، کوچه ارشد، پلاک 10، طبقه اول نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.
گفتنی است زمان برگزاری آزمون ورودی 17 دی‌ماه است و شروع کارگاه‌ از تاریخ 24 دی‌ماه خواهد بود. شهریه ثبت نام در آزمون ورودی 50 هزار ریال و شهریه شرکت در کارگاه مبلغ 600 هزار ریال است که شهریه‌های فوق به شماره حسابی که توسط مسئول ثبت‌نام اعلام خواهد شد، واریز می‌شود.
گفتنی است مدارک لازم به منظور نام‌نویسی شامل یک قطعه عکس‌ 4×3، تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تکمیل فرم ثبت‌نام، ارائه فیش پرداختی آزمون  و ارائه فیش پرداختی شهریه کارگاه به به شماره حساب 134-850-9959953-1 به نام انجمن هنرهای نمایشی ایران بانک اقتصاد نوین شعبه بلوار کشاورز است.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ

در واقع خادمان بی نام و نشان شاهنامه آموزش می ده.

بله البته ایشان دارای نام بالایی هستند از شاگردانشان خانم گرد آفرید هستند!
خیلی دلم میخواد در این کلاسها شرکت کنم
چه کنم که بسته پایم! به این روزمرگی


درضمن دوستان اگر یادداشتی آماده داشتند حتما منتشر کنند چون این یادداشت تنها یک خبر است.

شاهو جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://morshed-shahoo.com

از زحمات شما در اطلاع رسانی سپاسگذارم.

شاهو

هر خبر تازه ای بود بفرمایید تا اینجا منتشر شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد