نوروز

 

 

 یادم می آید وقتی که بچه بودم یک بار فهمیدم که برای ما  

ابتدای بهار ابتدای سال نو هم هست و برای خیلی ها چنین  

نیست . اول تعجب کردم و بعد افتخار .  

 این حس افتخار با تمام حس های خوبی که در نو شدن سال  

و فصل با ماست هنوز و همیشه با من است .  

 

مر آن روز را روز نو خواندند   

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
پروانه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

فیروز میگه فرناز خودش گله دیگه این عکسا چیه میزاره
خوب عکس خودشو بزاره

می خوام در شصت سالگی سه تا عکس از خودم رو در سه تا گلدون بذارم و عکسشو بگیرم تا اون موقع باید این پامچالهارو تخمل کنین !

پروانه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

فیروز گفت: نخواستیم
همینا خوبه!

محسن شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

تا شصت سالگی؟ ینی چهل سال دیگه؟ اوووووووووووه.

بیخود نبود از اول گفتم این محسن چقدر باهوش و باشعور و با ادب و با تربیت و .....................................
فقط حیف که با اینهمه حسن ریاضیاتش ختی از منم بدتره !

فیروز یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

به زودی، هدیه نوروزی 91 «آتش دل». تاج اصفهانی

ما که عید نیستیم . خوش به حال اونائی که هستن و هدیه نوروزی می گیرن .

فرشته یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://fershteh.aminus3.com/

یک دسته گل برای این نوشته....
مر آن روز را نو خواندند
نوروز مبارک

پروانه یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

«مر آن روز را روز نو خواندند»
بهترین نیم بیت را از شاهنامه مناسب نوروز نوشتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد