بهار بهار ، چه اسم ِ آشنایی ...


دل‌م را گره می‌زنم به بهار ، به فروردین ، به نوروز ، به تمام ِ بهانه‌های دل‌چسب ِ سین‌دار و بهاریه می‌خوانم :


الهی که درخت ِ زندگی‌تان، بار  ِ سیب بدهد ، سرخ و شیرین ،

دل‌تان سبز باشد ، سرتان سلامت ،

و روزگارتان همیشه بهاری .

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

من و شما انگار مسابقه می دادیم. شما برنده شدی و یک دقیقه زودتر پست آپ کردی.

مال من توی چرک نویس نوشته شده بود . هر کی منتشرش کرد ، دستش درد نکنه .

درضمن شما توی مرم و معرفت خیلی جلوترید . من به گردتون هم نمی رسم.

مهدی فر زه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://jametajali.blogfa.com/

سلام

نوروز و بهارتان فرخ

تندرستی تان هماره

دلخوشی ها و خوشی هاتان پیاپی

ممنون . سال نو شما هم مبارک

زنده باشید و شاد ... همیشه

پروانه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

ساحل جان
نوروزهای زیادی را پر از شادی و تندرستی برایت آرزومندم

همیشه دلت شاد و لبت خندان

ممنون بانو . سال نوتون مبارک. روزگارتون بهاری. بهترین ها رو براتون آرزو می کنم.

پروانه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

ساحل جان از اینکه از ابتدای شاهنامه خوانی با ما همراه بودی و با ریز بینی ات خوانندگان را به فکر بردی و بت صدای گرمت ما را سر افراز کردی بسیار سپاسگزارم

زنده باشید بانو.

ممنون که من رو توی جمع عزیز شاهنامه خوانی تون پذیرفتید و این شهامت رو به من دادی که حرف بزنم و نظرم رو - هر چند کودکانه - بگم و این فضا رو برام ایجاد کردید که شاهنامه بخونم و بزرگوارانه از ایرادهام گذشتید.

ممنون از همه ی دوستان شاهنامه خوانم.

:)

فرشته جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

مثل همیشه عالی وزیبا امیدوارم سال خوبی داشته باشی همراه شادی وموفقیت

ممنون بانو ... زنده باشید و به همچنین.

گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد