بزرگداشت فردوسی


به مناسبت بزرگداشت فردوسی و روز فردوسی، بیست و پنجم اردیبهشت ماه، نشریه خراسان، ویژه نامه ای چاپ کرده که در بالا می بینید.

در این ویژه نامه می خوانیم:

گفت و گو با: دکتر دادبه، یاحقی، کزازی، آیدانلو، جنیدی، هرمیداس باوند، ........

و نوشته هایی از:

عزیز یوسفی، شاه منصور خواجه اف، .........

با مقالاتی چون:

من ایرجم پسر فریدون

نقلی دیگر از نقالی تا سرایش شاهنامه -درمورد نقالان، خادمان بی نام و نشان شاهنامه-

پیمان داران و پیمان شکنان شاهنامه

چرا به فردوسی حکیم می گوییم

دمی با نغز سروده های حکیم طوس

غفلت سینما و تلویزیون از شاهنامه

...................

دیگر خودتان بروید و آن راتهیه کنید.

این ویژه نامه در یک صد و سی صفحه تمام رنگی و به قیمت دوهزار تومان روی پیشخوان روزنامه فروشی هاست.

نظرات 5 + ارسال نظر
پروانه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

عکس ویژه نامه روی نقش و نگارهای قالی خیلی قشنگ شده
زودتر برم بگیرمش

فرناز سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://farnaz.aminus3.com/

اینکه خواندنی ست به جای خود اما عکس را روی این قالی من هم خیلی دوست داشتم . فکر کردم سالار یا تو باید عکس را گرفته باشید ؟

نخیر این عکس را آقای محسن انداخته اند.

فرناز سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://farnaz.aminus3.com/

ببخشید دقت نکردم . هنوز عادت ندارم که اول ببینم پست را کی نوشته . اینجا که می آیم برایم سرای پروانه بانو است .

ولی در اجاره ی ما.

پروانه چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

چقدر این عکس قشنگه! همی میام نگاهش می کنم
با اینکه الان اصلشو دارم روی این قالی یه چیز دیگه است
در ضمن اینجا خانه ی خودتان هست هم شما و هم همهی دوستاران شاهنامه یکیش فرناز که حسابی زحمت می کشه ومرتب داستان ها رو تایپ می کنه.

اصلن پس زمینه ی عکس وقتی می شود فرش، عکس خیلی قشنگ می شود.

مهدی فر زه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام

اگر یافت شود حتما تهیه می کنم.

پیدا می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد